Frekvenčná terapia

V našom centre ponúkame revolučnú frekvenčnú terapiu. Frekvenčná terapia obnovuje oslabený imunitný systém, ktorý je tak schopný bojovať proti vírusom , baktériám , parazitom a hubovitým chorobám.

Princíp terapie

Každý patogén vyžaruje resp. vysiela svoju špecifickú frekvenciu tzn. že každá bunka osciluje svojou vlastnou elektromagnetickou frekvenciou. Táto frekvencia je odlišná od frekvencie zdravej ľudskej bunky. Počas frekvenčnej terapie pôsobia elektrické vlny nastavené na konkrétnu frekvenciu a tým dokážu ovplyvniť patogény v našom organizme. Niektoré frekvencie tieto patogény buď úplne zničia, alebo sa zamedzí novému deleniu buniek. Prípadné vedľajšie účinky terapie sú ošetrené sekundárne vo fáze stabilizácie, potom, čo je primárna príčina bola odstránená.

Frekvenčná terapia môže pomôcť pri ochoreniach ako sú migrény, tráviace problémy, chronická únava, plesne, hnis, prekyslenie organizmu, alergie a astma a iné…

Vyšetrenie a konzultácia

Cieľom etapy konzultácie je sústrediť sa na hľadanie príčiny choroby alebo daného problému, nie jej príznakov. Akonáhle príčina, resp. príčiny boli zistené, prostredníctvom rozhovoru o stave klienta a preskúmaní všetkých dostupných anamnéz klienta, bude terapia vykonaná správne. V rámci konzultácie sa vykonáva test prístrojom F-scan3, ktorý vyhodnotí prítomnosť možných patogénov v organizme.

Prístroj F-SCAN3 s frekvenčnou analýzou DIRP (Dual Integration Resonance Procedure) bol predstavený Royal Raymondom Rifom už začiatkom 30tich rokov minulého storočia. PLAZMOVÝ GENERÁTOR RPZ 14 – Rife System, alebo frekvenčný generátor Super Ranovo Zapper – schválený podľa H.G. Clarkovej dokážu naštartovať imunitný systém a tým dopomôcť ľudskému telu nastoliť rovnováhe a sebauzdravovací proces.

Etapa konzultácie je úplne bezbolestná, neinvazívna a nevyvoláva žiadne vedľajšie účinky. Jedinou požiadavkou je, že klient musí počas skenovania odstrániť všetky kovové predmety. Celý proces skenovanie klient sleduje na obrazovke počítača a terapeut nijako do merania nezasahuje.

Upozornenie: Táto diagnostika nie je pre

• klientov s kardiostimulátorom. Diagnostika môže byť prevedená len pod dohľadom a súhlasom ošetrujúceho kardiológa.
  • tehotné ženy a ľudí citlivých na elektrické signály. Diagnostika môže byť prevedená len pod dohľadom a súhlasom ošetrujúceho lekára.